Foundant Class


Today saya dengan berbesar hati dapat mengikuti class anjuran Kak Jun of Cupcakes Kekasih which I found her creativiti ti tahap yang maximum!!Adoh memang senang dan happy sgt sebab Kak Jun tak kedekut ilmu,peramah dan lembut orangnye...(ikhlas tau!!)Satu yang saya belajar adalah "10% is skill whereby 90% is creativity (pinjam ayat Kak Jun)...which I found it's true but must plus with passion & bakat jugak...Hasil daripada class hari ini,mostly all the cuppies that we produce today adalah menggunakan foundant...which saya rasa memang kena banyak bersabar dan sgt mencabar minda saya untuk bermain dengan colur & creativity...berpeluh-peluh nak menyiapkan satu-satu task yang diberikan...To Kak Jun, Terima Kasih buat Kak Jun sekeluarga atas layanan yang best, dan saya antara student Kak Jun yang willing belajar lagi jika di berikan peluang!

No comments:

Post a Comment